ÕPPEAASTA PÕHIEESMÄRGID
Kohila Mõisakooli üldtööplaani eesmärgid 2025/26
1. Ennastjuhtiva õppija autonoomsuse toetamine
Õpilastele kujundatakse süsteemseid ajaplaneerimise harjumusi (päevik, Stuudiumi kalender, ajajooned). Julgustatakse iseseisvat eesmärkide seadmist ja tähtaegadest kinnipidamist. Toetav roll on peredel, õpetajatel ja klassijuhatajatel.
2. Andekate õpilaste toetamine ja võimestamine
Luua rohkem võimalusi andekate õpilaste arendamiseks ja nende tugevuste rakendamiseks.
Fookus on nii ainealaste kui ka loovate võimete toetamisel. Tähtis on koostöö õpetajate ja kooliväliste partneritega.
3. Õpetaja enesearengu toetamine
Jätkatakse kovisiooni ja eneseanalüüsi süsteemi arendamist. Pakutakse koolitusi ja arenguvõimalusi õpetajatele. Õpetajate professionaalset kasvu nähakse kooli arengumootorina.
4. Loovtööde protsessi uuendamine
Loovtööde juhendamine muudetakse läbipaistvamaks ja süsteemsemaks. Soovitakse suurendada õpilaste vastutust ja loovust tööde tegemisel. Juhtkond ja aineõpetajad arendavad ühist raamistikku.
5. Kooli päevakava üle vaatamine
Analüüsitakse tunniplaani ja päevakava toimivust (sh 90-minutiliste tundide katsetused). Vajadusel tehakse muudatusi, et tagada parem töökorraldus ja õpilaste heaolu. Otsused tehakse kogemuste ja tagasiside põhjal.